Strigătul Sufletului….

Psalmii 84:2 “Sufletul meu suspină şi tânjeşte de dor după curţile Domnului, inima şi carnea mea strigă către Dumnezeul cel viu! “

strigatul sufletului

~ Strigătul Sufletului~

E greu să locuiesc ȋn tine,
Mă simt flămȃnd, gol şi uscat,
Mă lupt cu firea care spune,
Că vrea mai mult din ce`i păcat.

Dar cum pot eu s-o biruiesc?
Cȃnd o hraneşti cu-atȃta dor,
Pe min` mă laşi să m-ofilesc,
Hrăneşte-mă te rog, că mor!

Tu nu m-auzi cum eu tȃnjesc?
Să gust din viaţa cea curată,
Cuvȃntul cel divin ceresc,
Ce-mi şterge lacrimile-ndată!

Eu sunt trimis de Creator,
Nu vreau a lumii bogaţii,
Ci vreau la EL ca să mă-ntorc,
Comoara mea e-n veşnicii!

(Raul Marian )

Leave a Reply

