O, Doamne iartă-mă

Psalmii 25:11 “Pentru Numele Tău, Doamne, iartă-mi fărădelegea, căci mare este! “

iertare

~ O, Doamne iartă-mă ~

O, Doamne iartă-mă! că uit să-ţi mulţumesc,
Căci viaţă zi de zi tu nu uiţi ca să-mi dai,
Că am suflare, o inimă ce bate, că vorbesc,
Că pot să merg, zâmbi, că mă păzeşti din rai!

O, Doamne iartă-mă! că uit să te slujesc,
Când Tu te-ai aplecat să speli de praf picioare,
Iar eu, parc-am uitat ce-nseamnă să iubesc,
Căci sufletul e prins ȋn veşnica-nchisoare.

O, Doamne iartă-mă! că uit să dăruiesc,
Când pentru mine chiar viaţa Tu ţi-ai dat,
Şi strâng comori aici şi praf agonisesc,
Şi-alerg doar după vânt cu sufletu-nsetat.

O, Doamne iartă-mă! că uit să mă sfinţesc,
Când ȋnsuşi Tu Isuse eşti la infinit de Sfânt,
Să iau jugul Tău bun, povara s-o primesc,
Să lupt lupta cea bună, si să m-ascund`n Cuvânt!

O, Doamne iartă-mă! că uit a mea menire,
Când Tu ai dat orice pentru un Plan ceresc,
Ajută ma să fiu un far, o sare, o lumină,
Să pot să fiu ca tine, să pot să mă jertfesc.

(Raul Marian)

Leave a Reply

