Cine sunt ?

Geneza 2:7 “Domnul Dumnezeu a făcut pe om din ţărâna pământului, i-a suflat în nări suflare de viaţă, şi omul s-a făcut astfel un suflet viu. “

cine sunt.jpg

~ Cine sunt eu ? ~

Sunt doar o manǎ de pǎmânt
O frunzǎ aruncatǎ-n vânt
Un abur ce ușor dispare
Un fir de iarbǎ, doar o floare
Ce se usucǎ-ntr-o clipitǎ
Doar o petala ofilitǎ.

Cine sunt eu?
Sunt fiu de Dumnezeu slǎvit
Ce mǎ iubeste negreșit
Sunt fiul Celui ce mi-e Tatǎ
Ce pentru min` muri odatǎ
Un instrument `n-a Lui lucrare
Sunt omul din spǎrtura mare.

Cine sunt eu?
Sunt prețuit în ochii Lui
Sunt doar un rob al Domnului
Sunt o valoare-n a Sa mânǎ
Creat de El dintr-o tǎrânǎ
Sunt lutul ce-a primit suflare
Și modelat n`a Sa lucrare.

Cine sunt eu?
Sunt oița cea pierdutǎ
Ce de EL a fost gasitǎ
Sunt bǎnuțul pǎrǎsit
Dar de ceruri mult iubit
Sunt un suflet mântuit
Prin Acel ce a murit.

Cine sunt eu?
Sunt o bucurie mare
Folosit n`a Lui lucrare
Sunt odrasla Lui Isus
Ce m`așteapta acolo sus.
Sunt copil de Împǎrat
Ce cu drag am fost iertat.

Cine sunt eu?
Nu conteazǎ ce sunt eu
Caci Îl am pe Dumnezeu
Iar acum a mea-ntrebare
Este poate-o tainǎ mare…

Cine-i EL?
El e Cel ce dintr-un strop
Poate face un potop
El e Cel ce dintr-un pește
Mii de oameni El hranește
El e Cel ce-al Sǎu Cuvânt
Dǎ viațǎ pe Pǎmânt
El e Cel ce dintr-o piatrǎ
Face pâine pe o vatrǎ
El e Cel ce printr-un Domn
A trezit lumea din somn
El e Cel ce În Cuvânt
Se proclamǎ “CEL CE SUNT”.

(Raul Marian)

Leave a Reply

